Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

14.07.2017 udało nam się odwiedzić, już po raz kolejny, Park Rozrywki i Miniatur – Sabat Krajno, a w nim Aleję Miniatur "Wonderful World", która umożliwiła nam podróż do najpiękniejszych miejsc na Ziemi. W Alei Miniatur „Wonderful World” zobaczyłyśmy najwspanialsze budowle i dzieła stworzone przez naturę.

Prawie wszystkie miniatury zostały wykonane w skali 1:25. Szczególnym wyjątkiem jest Watykańska Bazylika Świętego Piotra, która jako jedyna w Europie została wykonana w skali 1:13.
Sercem całego kompleksu jest jeden z najpiękniejszych placów świata – plac św. Piotra. Będąc w Rzymie zobaczyłyśmy także Koloseum, Fontannę Di Trevi, nie mogło zabraknąć słynnego mostu Rialto w Wenecji i tak chętnie odwiedzanych przez turystów babtysterium i Krzywej Wieży w Pizie.
W parku znajdują się również jedyne w Europie miniatury nieistniejących już zniszczonych w zamachu terrorystycznym wież World Trade Center.
Ponadto mogłyśmy zobaczyć takie budowle jak: Piramidę Cheopsa - obok niej słynnego sfinksa, wodospad Niagara, dymiący wulkan Etna, Bramę Brandenburską z Berlina, Statuę Wolności, Biały Dom.
Byłyśmy w Sydney i widziałyśmy Słynną Operę. Podziwiałyśmy na kontynencie Ameryki Północnej wodospad Niagara. Zawitałyśmy do Paryża gdzie oczarowały nas: Wieża Eiffla i Łuk Triumfalny oraz Katedra Notre Dame.
Miałyśmy możliwość również podziwiać nowoczesny Hotel z Dubaju w kształcie Żagla, oraz Taj Mahal z Indii. Mogłyśmy zobaczyć najpiękniejszą na świecie Cerkiew Błogosławionego Wasyla z Moskwy oraz Wzgórze Świątynne ze Ścianą Płaczu i Złotym Meczetem oraz złotą kopułą- "Kopuła Na Skale", który króluje nad Jerozolimą. Podziwiałyśmy również fragment Muru Chińskiego - warto zobaczyć. Zbliżając się do szczytu wzgórza widziałyśmy Chrystusa z Rio, Akropol z Aten, słynną Piramidę Słońca z Meksyku oraz Świątynię Abu Simbel. Kolejną atrakcją był baśniowy Zamek Neuschwanstein znany też jako Nowy Kamienny Łabędź.
Byłyśmy prawie na wszystkich kontynentach świata i podziwiałyśmy architekturę oraz kulturę z najróżniejszych zakątków globu.
Umożliwiono nam również wejście do kina 6D, a niezapomniane wrażenia mamy do dziś! Wiele, wiele emocji! Obejrzałyśmy dwa filmy ( HAUNTED FOREST i OUTPOST), każdy z nich dostarczył nam niesamowitych wrażeń. Na próżno szukać tu fabuły, cała zabawa ukryta była w nieprzewidzianych i zaskakujących wydarzeniach.
Czas z nami spędzały i imprezę zorganizowały p. Monika Kufel-Maleta oraz p. Magdalena Jędrzejczak.

Dziękujemy Dyrekcji i pracownikom Parku Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno za życzliwość i bezinteresowność. Dzięki Państwa uprzejmości wychowanki mogły nieodpłatnie zwiedzić Aleję Miniatur, podziwiać najsłynniejsze budowle świata oraz niezwykłe miejsca stworzone przez naturę. Była to wycieczka pełna wrażeń! Bardzo dziękujemy!